Har du købt en opskrift på Strikker.dk, og kan du ikke finde den eller er den ikke kommet i din indbakke? Så få hjælp her.
Hvis du har købt en opskrift her på Strikker.dk - men du af en eller anden grund ikke kan finde den, er her hjælp at hente.
Jeg har lavet en guide med de spørgsmål, jeg får mest fra brugere i forbindelse med køb af opskrifter.
Hjælp, jeg kan ikke finde opskriften?
Når du køber en strikkeopskrift på Strikker.dk, får du den tilsendt digitalt til den mailadresse, som du har oplyst i forbindelse med købet.
I den mail er der et link til opskriften. Dette link kan bruges tre gange inden for 14 dage.
Når du klikker på linket downloades opskriften til den computer, telefon eller tablet, du åbner den fra.
Vær derfor opmærksom på at gemme opskriften et sted, hvor du nemt kan finde den igen.
Hvad gør jeg, hvis jeg har klikket på linket tre gange?
Hvis du har downloadet opskriften tre gange inden for de 14 dage, men stadig har brug for at downloade den igen, kan du finde opskriften i din købshistorik, som du finder her.
I købshistorikken logger du ind med din brugerprofil. Her vil du så have adgang til alle de opskrifter, du har købt på Strikker.dk igennem tiden.
Hjælp, jeg har ikke modtaget strikkeopskriften på mail?
Hvis du har købt en strikkeopskrift på Strikker.dk, men ikke modtager den i din indbakke, kan der være sket følgende:
Er den røget i spam-mappen? Tjek din spam-mappe. Indimellem oplever jeg desværre, at opskrifterne ryger i spammappen hos modtager.
Er der fejl i mailadressen? Hvis opskriften ikke er i spammappen, kan det være fordi mailadressen ikke er skrevet korrekt. Her skal du henvende dig til mig på kontakt@strikker.dk.
Kan du fortsat ikke finde opskriften?
Hvis du stadig har problemer med at finde opskriften, er du velkommen til at skrive til mig på kontakt@strikker.dk.